Grootscheepse mediacampagne Oad Business Travel ondersteunt door Businessbookers

0

Globe Business Travel (GBT), de zakenreisdivisie van de Oad Groep, is precies een half jaar geleden vrij geruisloos verder gegaan onder de naam Oad Business Travel (OBT). Met een grootscheepse mediacampagne wil OBT haar organisatie onder het grote publiek introduceren als zakelijke reispartner voor het MKB.

Meer te bieden
Birgit Puntman, Algemeen Manager OBT: ‘De belangrijkste reden voor deze merktransitie is dat de Oad-organisatie de zakelijke markt meer te bieden heeft. Want met de overige zakelijke producten van Oad – Sport, Event & Incentive Travel, Group Travel en Touringcar vervoer – bieden wij een compleet pakket voor de zakelijke markt.’

Nieuwe website
‘Het klinkt heel simpel’, vertelt Birgit verder, ‘een naamsverandering doorvoeren, maar hier gaat veel werk mee gepaard. Zo is een nieuwe huisstijl ontwikkeld. En natuurlijk hebben we onze partners via o.a. een mailing geïnformeerd over dit nieuws. Een grote klus was het ontwikkelen van de nieuwe website in samenwerking met onze partner Business Bookers.’

Wat houdt de campagne in?
De campagne die loopt tot medio april wordt o.a. ondersteund met radiospotjes op BNR, online banners op de website van BNR en het Financiële Dagblad (FD), publicaties in het FD en het glossy magazine van FD. Daarnaast participeert OBT in de uitzending van het radioprogramma ‘Zakendoen met…’, een actualiteitenprogramma op locatie bij leveranciers en klanten van Oad (Business Travel).

Ga voor meer informatie naar: OADBusinessTravel.nl en BusinessBookers.nl