Menu
Nieuws

32-Uurs vergaderarrangement in Utrecht

Carlton President is een luxe 4 sterren hotel waar ontmoeten centraal staat. Door aan elk mogelijk verzoek aangaande comfort, inspiratie en connectiviteit te voldoen, combineert deze locatie de persoonlijke aandacht voor alle gasten met het efficiënt afhandelen van elke vraag of verzoek.

Bij dit 32-uurs vergaderarrangement is inbegrepen:

  • Zaalhuur plenaire zaal voor vier dagdelen
  • Onbeperkt koffie, thee en ijswater gedurende de dag
  • Schrijfblokjes, pennen en pepermunt op de vergadertafels
  • Coffee & More: luxe ochtendbreak met zoete, verrassende lekkernijen
  • Vers handfruit gedurende de dag
  • 2 x Uitgebreid lunchbuffet geserveerd in de Garden Brasserie
  • Hollands bittergarnituur na afloop van de bijeenkomst
  • Gebruik van de Carlton seminar case, beamer, flipover en projectiescherm
  • 1 x diner
  • 1 keer overnachting met ontbijtbuffet

Faciliteiten
De 9 multifunctionele zalen in het hotel worden gebruikt door een breed scala aan bedrijven uit zowel binnen- als buitenland. Met de mogelijkheid om zalen te bieden voor 4 tot 350 deelnemers, biedt deze vergaderlocatie voor elke gelegenheid een geschikte ruimte. De grootste zaal van 256 m2 biedt een vierkante ononderbroken vergaderruimte met een 6 meter hoog plafond voor de ultieme conferentiebestemming. Alle zalen hebben daglicht en airconditioning. In het gehele hotel maken de gasten gebruik van gratis premium WiFi. De bijeenkomst gezamenlijk afsluiten kan in de Exchange Lounge of in de Brasserie, waar het FoodBook vol staat met heerlijke hapjes en gerechten. Gasten die hun verblijf willen verlengen, kunnen één van de 164 kamers boeken, bekend om hun enorm comfortabele boxspringmatrassen. Ontspannen lukt direct in het Leisure centre met biljart, tafelvoetbal en darts of in de wellness inclusief jacuzzi, sauna, Turks stoombad, solarium en fitness.

Lees hier mee over de omgeving en de ligging van dit 32-Uurs vergaderarrangement in Utrecht

Meer mogelijkheden voor een Vergaderlocatie in Utrecht

Met hartelijke groet,

Lynn Kraaijeveld
Zakelijk.nl