Hotel V één van de stijlvolste hotels van Amsterdam is vanaf februari 2011 het eerste hotel dat een samenwerking is aangegaan met het merk, internet bedrijf 210th. 210th staat als internationaal merk voor liefde, aandacht, intimiteit en communicatie en wordt verkocht via www.210th.com. Het concept achter 210th is de liefde aanmoedigen door mensen dichter bij elkaar te brengen. Hotel V is het eerste maar zeker niet het laatste hotel waar de 210th cadeaubox te vinden is.
Toegevoegde waarde
Volgens Sofie Rockland, de oprichtster en eigenaresse van 210th, sluit het hotel concept uitstekend aan bij 210th. Genieten van elkaar in een prachtige kamer met als extra verrassing de 210th cadeau box. Voor beide partijen is de samenwerking een toegevoegde waarde. Want wat is er nu leuker dan een smaakvolle hotel kamer met een spraakmakende surprise.
Over 210th
Volgens Sofie, zijn intimiteit, erotiek en communicatie onlosmakelijk met elkaar verbonden in de relatie met je partner en daarom moeten we daar ook vooral veel aandacht aan blijven besteden. De eerste productlijn, die in oktober 2010 is gelanceerd, bestaat uit 4 prachtig vormgegeven en stylishe boxen waar je als partners hele mooie uitdagingen en luxe erotische accessoires in vindt. Inmiddels is de 210th Experience gelanceerd, een sensuele massageolie. Kortom alle ingrediënten om de juiste dosis aandacht aan elkaar te geven en de relatie naar een hoger niveau te brengen.
Eerste ludieke actie
De eerste campagne bestond uit een spannende Valentijns actie. Het meest creatieve antwoord op de vraag: hoe wil jij je partner het liefst verrassen OF hoe wil jij door je partner verrast worden?
De mooiste en creatiefste inzending werd beloond met een hotelovernachting in Hotel V op Valentijnsdag. Met uiteraard een heel mooi cadeau van 210th op de hotelkamer.