In de maand april heeft Disneyland® Resort Parijs niet alleen haar verjaardag gevierd maar worden, zoals gebruikelijk, ook de sponsorcontracten vernieuwd. De grootste aanwinst voor het nieuwe jaar is ongetwijfeld Segafredo Zanetti; het bekende Italiaanse koffiemerk neemt de plaats in van Nescafé, die de afgelopen jaren de officiële koffieleverancier van het Disney resort was.
Met de komst van Segafredo Zanetti haalt Disneyland Parijs een kwalitatief hoogstaande koffiepartner in huis. Fans zijn blij verrast en verwachten dat de nieuwe sponsor de koffiekwaliteit in het park ten goede komt. Inmiddels zijn bijna alle communicatie-uitingen in het park aangepast en prijkt het Segafredo Zanetti logo al op menukaarten en uithangborden. Het logo van ‘Café Cafés’, dat nu nog refereert aan Nescafé, wordt in de nabije toekomst aangepast.
Eerder dit jaar nam Mastercard al de plaats in van VISA en deed daarmee haar intrede als officiële credit card partner van het resort. Daarnaast zijn onder andere Danone, Coca Cola, Unilever, Hertz en Kodak een partnerschap aangegaan. Namen die per april zijn verdwenen zijn Dole, Ford, Hasbro, IBM en Kellog’s. Het aantal sponsoren komt daarmee op 11, in tegenstelling tot de 15 partijen die aan het begin van dit jaar werden vermeld op de parkplattegronden en het sponsorbord in de City Hall.
Over Segafredo
Segafredo Zanetti is een wereldwijd opererend Italiaans familiebedrijf, opgericht in 1973 door de heer Massimo Zanetti. Op de eigen plantages in Brazilië en Costa Rica worden miljoenen van de beste kwaliteit Arabica & Robusta koffieplanten verbouwd, en wordt jaarlijks meer dan 160.000 ton koffie geproduceerd.
Voor meer informatie over Segafredo ga naar www.segafredo.nl.