De internationale hotelketen Mövenpick Hotels & Resorts heeft voor de tweede achtereenvolgende maal de J.D. Power en Associates Award ontvangen voor de hoogste gasttevredenheid onder kwalitatief hoogstaande hotelketens in Europa. De onderscheiding heeft, naast overige onderscheidingen die het hotel ten deel vielen en naast diverse nieuwe hotelopeningen er mede voor gezorgd dat 2010 een memorabel jaar is geworden voor de hotelketen.
De J.D. Power and Associates Award is dit jaar voor de zesde maal uitgereikt en is het resultaat van een grootscheeps onderzoek op basis van zeven criteria naar gasttevredenheid onder 14.000 hotelgasten in Europa. Mövenpick Hotels & Resorts scoorde in het bijzonder erg goed op de volgende vijf criteria: check in/check out, guest room, food and beverage, hotel services en hotel facilities.
President and CEO van Mövenpick Hotels & Resorts, Jean Gabriel Pérès toonde zich verheugd met de prestigieuze onderscheiding. “Een dergelijke positieve beoordeling door onze gasten bewijst de kracht van onze strategie, die erop is gericht elke dag weer kwaliteit, gedrevenheid en betrouwbaarheid te bieden”.