Het is tegenwoordig steeds moeilijker om op te vallen en uniek te zijn. Het is dus van belang om creatief te blijven of gebruik te maken van externe creatievelingen die met originele ideeën komen.
Wij hebben alvast nagedacht over twee originele ideeën. Als horeca-onderneming heeft u eigenlijk tal van mogelijkheden en contactmomenten.
- Bierviltjes met uw eigen logo: Wanneer iemand een drankje besteld wordt dit altijd geserveerd met een viltje. Waarom zou u dit viltje niet gebruiken als contactmoment. Laat het bierviltje bedrukken met uw logo en / of contactgegevens. Er zijn zelfs groepen mensen die bierviltjes sparen. Dus grote kans dat uw communicatiemiddel gewoon mee naar huis genomen wordt en zo kan fungeren als visitekaartje
- Bedrukte toiletproducten: Komen de gasten lekker borrelen bij uw locatie. Dan is de kans groot dat er ook even een sanitaire stop gemaakt moet worden. Zorg dan dat er op het toilet een aantal artikelen aanwezig zijn, zoals deodorant, zeep, haarlak, etc. Ook deze producten lenen zich er ook weer voor om bedrukt te worden. Vooral vrouwen brengen heel wat tijd door op het toilet om zich even op te tutten en dit kan dus zorgen voor een hoge mate van herkenbaarheid, maar ook het gevoel van comfort, waardoor ze weer graag bij uw locatie terugkeren.
Neem zelf ook even de tijd om te brainstormen over leuke originele ideeën!