Ton Wesseling (1974) is een ervaren internet ondernemer en interim manager. Op dit moment is hij actief als senior strategy consultant bij expert collectief Online Dialogue. Hij heeft ervaring met online trajecten voor onder andere ABN AMRO, Adidas, Philips, Postcode Loterij, Robeco, SNS Bank, Sanoma, TomTom en Wegener. Daarnaast is Ton de drijvende kracht achter open conversie optimalisatie en webanalyse platform webanalisten.nl en schrijft hij een maandelijkse conversie rubriek in Emerce Magazine.
“Ton Wesseling dit jaar met Online Dialogue de grootste winnaar van de internationale A/B-test awards (1x goud en 2 x zilver)”
De focus binnen zijn werk voor Online Dialogue is de juiste balans vinden tussen klanttevredenheid en bedrijfsrendement. Online Dialogue is hier onderscheidend in door haar organisatiekennis, werkmethoden en kennis van hoe klanten of prospects met bepaalde kennis, houding en gedrag reageren op interactie en communicatie. Deze kennis is en wordt opgebouwd middels continue kwantitatief en kwalitatief onderzoek en komt tot uitvoer in strategie, ontwerp en optimalisatie trajecten.
Ton draagt zijn expertise over door middel van lezingen, workshops, (live) expert reviews en vakinhoudelijke coaching, ook kan hij geboekt worden voor panels of brainstormsessies. Ton spreekt zowel op congressen als bij interne bedrijfsbijeenkomsten. Zijn passie voor en kennis van het internet vak werken inspirerend en zijn ideeen gaan ver naar voren, maar zijn altijd pragmatisch te starten.
Wilt u online grote sprongen maken. Schrijf in voor WCOCONGRES.NL en hoor volgende week donderdag op ons congres hoe u er zelf voor kunt zorgen omzet groei te behalen online.